Skargi i wnioski
Skargi i wnioski
Skargi rozpatrywane są zgodnie z przepisami określonymi w kodeksie postępowania administracyjnego. W myśl tych przepisów skargi wyjaśniane są nie później niż w ciągu miesiąca, bądź 14 dni (dotyczy parlamentarzystów i radnych).
Osoby składające skargi przyjmowane są przez:
KOMENDANTA POWIATOWEGO POLICJI W LUBANIU
ORAZ JEGO ZASTĘPCE we:
wtorki w godz. 15.00 do 17.00
po uprzednim kontakcie telefonicznym pod numerem telefonu 47 87 34 210
W pozostałych przypadkach Komendant Powiatowy Policji w Lubaniu może wyznaczyć do przeprowadzenia w.w czynności funkcjonariusza odpowiedzialnego za realizację zagadnień skargowych w KPP w Lubaniu.
Ustalenie daty i godziny spotkania następuje po uprzednim kontakcie telefonicnym pod numerem telefonu 47 87 34 210
Funkcjonariusz odpowiedzialny za realizację zagadnień skargowych w KPP w Lubaniu przyjmuje interesantów w jednostkach ościennych :
Komendanta Komisariatu Policji w Leśnej w:
Wtorki w godz. 15.00 do 17.00
Kierownika Posterunku Policji w Olszynie w:
Poniedziałki w godz. 10.00 do 14.00
Kierownik Rewiru Dzielnicowych w Świeradowie-Zdroju w:
Poniedziałki w godz. 10.00 do 14.00
W pozostałe dni robocze w godz: 09.00-14.00
Bezpośrednie przyjmowanie interesantów odbywa się także w Komendzie Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu, gdzie przyjmują:
I. Komendant Wojewódzki Policji we Wrocławiu we wtorki w godzinach od 14.00 do 17.00,
II. w jego imieniu – Naczelnik lub Zastępca Naczelnika Wydziału Kontroli KWP we Wrocławiu oraz funkcjonariusze Zespołu Skarg i Wniosków Wydziału Kontroli KWP we Wrocławiu we wtorki w godzinach od 8.00 do 17.00, a w pozostałe dni robocze od 9.00 do 15.00.
Adres poczty internetowej na którą można składać skargi
skargi@luban.wr.policja.gov.pl
Skargi na działalność Policji można kierować do kierowników jednostek policji, jak również składać bezpośrednio do Rzecznika Praw Obywatelskich: