Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności strony podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej Komendy Powiatowej Policji w Lubaniu

Komenda Powiatowa Policji w Lubaniu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://luban.bip.policja.gov.pl/policja.gov.pl.

Data publikacji strony internetowej:  roku. Data ostatniej istotnej aktualizacji:  roku.

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • Pomimo starań redaktorów serwisu, niektóre dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne, ponieważ:
    • pochodzą z różnych źródeł,
    • są bardzo obszerne, a ich wytworzenie odbywało się w kilku komórkach organizacyjnych, co uniemożliwiało wpływ na ich docelową treść oraz kształt,
    • opublikowane zostały w oparciu o zasady przyjęte w innej instytucji.
  • Nie wszystkie linki mają prawidłowo określony cel.
  • Nie wszystkie zdjęcia / grafiki mają prawidłowe opisy alternatywne.
  • Nie wszystkie tabele mają odpowiednio oznaczone nagłówki i tytuły.
  • Nie wszystkie pliki do pobrania są dostępne cyfrowo lub posiadają wersje alternatywne.
  • Nie wszystki filmy posiadają napisy i audiodeskrypcje.
  • Ze względu na ograniczenia serwisu nie wszystkie elementy treści mogą być oznaczone znacznikiem lang.
  • Ze względu na ograniczenia serwisu system oceny treści nie jest dostępny.
  • Aplikacje typu "wirtualny spacer" nie są dostępne.

Treści nieobjęte przepisami

  • Treści opublikowane przed 23 września 2018 roku nie są dostępne cyfrowo.
  • Na stronie mogą być zamieszczone treści, które nie zostały przez nas ani na naszą rzecz wytworzone.
  • Mapy są wyłączone z obowiązku zapewnienia dostępności

Przygotowanie deklaracji dostępności

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji:  roku
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:  roku.

Skróty klawiszowe

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Jednoosobowe stanowisko ds. prasowo-nformacyjnych — na adres poczty elektronicznej sekretariat@luban.wr.policja.gov.pl lub telefonicznie 47 8734214.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Dowiedz się jak złożyć skargę w Komendzie Powiatowej Policji w Lubaniu.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Komenda Powiatowa Policji w Lubaniu — ul. Sikorskiego 4, Lubań

Siedziba Komendy Powiatowej Policji w Lubaniu, w której interesanci mogą załatwić sprawę znajduje się na ul. Sikorskiego 4 w Lubaniu. Siedziba oznaczona jest tablicą informacyjną na gmachu budynku. Do wejścia głównego prowadzą schody. W przedsionku budynku, po lewej stronie od wejścia, znajduje się przeszkolony dostęp do dyżurki. Dyżurni nie posiadają przeszkolenia w zakresie języka migowego. Interesanci nie poruszają się samodzielnie po obiekcie. Interesanci odbierani są z pomieszczenia recepcji i poruszają się po terenie KPP w obecności funkcjonariusza Policji lub pracownika KPP (osoby wprowadzającej). Przejście do dalszej części obiektu zabezpieczone jest drzwiami otwieranymi przy pomocy karty dostępowej, przez które może przejechać osoba poruszająca się na wózku. Do dalszych części obiektu prowadzą schody. Interesanci mogą być obsłużeni w pomieszczeniu recepcji za drzwiami znajdującymi się w głównym wejściu do budynku. Toalety dla interesantów znajdują się na parterze budynku. Toaleta na parterze budynku przystosowana jest do potrzeb osób poruszających się na wózku. Przed budynkiem, na parkingu od ul. Sikorskiego4 wyznaczono 1 miejsce parkingowe dla osoby z niepełnosprawnością. Osoby poruszające się na wózkach maja możliwosć być przetransportowane urządzeniem "schodołazem" będącym na stanie Komendy Powiatowej Policji w Lubaniu. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynku nie ma pętli indukcyjnych

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

W okolicy budynku nie ma urządzeń dźwiękowych naprowadzających osoby niewidome i słabowidzące. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla. Istnieje możliwość załatwienia sprawy z pomocą tłumacza polskiego języka migowego i systemu języka migowego online. Połączenie z Policją z pomocą tłumacza polskiego języka migowego i systemu języka migowego online jest także możliwe poprzez połączenie wideo przez internet z dowolnego urządzenia i miejsca. Aby dowiedzieć się, jak skorzystać z usługi tłumacza PJM/SJM online, w jednostce Policji lub przez Internet, przejdź do strony Policja e-usług

Metryczka

Data publikacji : 23.09.2020
Data modyfikacji : 01.04.2025
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Lubaniu
Osoba udostępniająca informację:
Justyna Bujakiewicz-Rodzeń
Osoba modyfikująca informację:
Justyna Bujakiewicz-Rodzeń
Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody.
Rozumiem, zamknij okno.